چند اس ام اس معنی دار....
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:اس ام اس عاشقانه ومعنی دار, توسط ایمان



دود سیگارم را هزاران بار به تو ترجیح می دهم

کم رنگ است ولی دورنگ نیست



نظرات شما عزیزان:

ال ناز
ساعت1:03---1 آبان 1392

هنگام غروب با دل گرفته ام كنار پنجره مي روم .چشمانم را مي بندم و پرنده ي خيالم را پرواز مي دهم تا از اين شلوغي و هياهو به دشت سبز چشمانت پرواز كند .آنجا كه شقايق ها با نسيم مي رقصند .رها مي شوم مثل نسيم .مثل شقايق .من و اين گل هاي شقايق درد مشترك داريم.هر دو در اين دشت تنهاييم .نمي خواهم ولي دور مي شوم از دشت .از تو و شقايق هاي تنها .چقدر دلم گرفته


ال ناز
ساعت0:52---1 آبان 1392
چشمهایم را می بندم تا تو را در قاب دیدگانم برای همیشه نگه دارم .من تو را هر روز صبح در آیینه چشمهایم شستشو می دهم و با تو به دنیا سلام می کنم .کاش می دانستی تمام زندگی ام پیشکش نگاه توست .کاش می فهمیدی که در قلبم چه جایگاهی داری .من هرگز سکوت واژگانم را نخواهم شکست .ای کاش تو می توانستی از چشمهایم حرفهای ناگفته ام را بخوانی

kati
ساعت21:25---30 مهر 1392

اگر به خانه من آمدی
برای من ای مهربان ، چراغ بیار
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم


marjan
ساعت17:27---28 مهر 1392
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ✔ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﺭﻭ ﺑﻘﯿﻪ ﺑﺎﯾﺪ ✘ ﺑﺰﻧﯽ . . .

marjan
ساعت17:25---28 مهر 1392
مثل لیوانی شده ام که لبه اش پریده باشد!
تشنه که شدی مراقب باش !
عجیب وحشی ام…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: